неділя, 19 травня 2013 р.

Вражаючі трюки

Хочеться щось з такого зробити?

34 коментарі:

  1. Круто! Мені дуже сподобалось відео! Особливо запам'ятався момент, де хлопець біг по воді.

    ВідповістиВидалити
  2. Та ізі брізі...
    Даніл Ішутін реймейдж робив на інвокері, ось то реально круто, але всеодно відео варте уваги. Вражає.

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже класне відео! Варто переглянути! мені дуже сподобалось)

    ВідповістиВидалити
  4. Вражаюче відео. Люди здатні на будь-що, аби підвищити адреналін в крові. При цьому отримують масу емоцій, вражень.

    ВідповістиВидалити
  5. так, відео вражає!
    кожен трюк вартий уваги, але мені найбільше сподобався кидок хлопця з багатоповерхового будинку у баскетбольний кошик, що стояв знизу...

    ВідповістиВидалити
  6. норм.да і ваще круто, пацани ваще норм так да

    ВідповістиВидалити
  7. да норма...дійсно вражаючі трюки пацанчикі делают!

    ВідповістиВидалити
  8. Ого! Дійсно дивуєшся тому, на що здатна людина!

    ВідповістиВидалити
  9. Дух завмирає від побаченого. Такі трюки вдається виконати небагатьом. Дуже класно!

    ВідповістиВидалити
  10. Класне відео...Мені дуже сподобалось)

    ВідповістиВидалити
  11. Відео вражає, оскільки є небагато людей, які здатні зробити такі трюки)

    ВідповістиВидалити
  12. Класне відео нічо не скажеш.....дуже сподобалось коли чувак біг по воді....
    не можу дождатись вже літа щоб поробувати.

    ВідповістиВидалити
  13. Клас! Це, напевне, вражаючі емоції й шалений адреналін.

    ВідповістиВидалити
  14. Це просто неймовірно. Стільки років тренувань і старань справді надихають на зміни у своєму житті та кардинальні вчинки.

    ВідповістиВидалити
  15. Досить захоплююче...звісно, хочеться щось з цього спробувати й у своєму житті!

    ВідповістиВидалити
  16. Клас! Це, напевне, вражаючі емоції й шалений адреналін.

    ВідповістиВидалити
  17. Дійсно дуже класно! З'явилося бажання відчути тей адреналін.

    ВідповістиВидалити
  18. З радістю подивився б, але, на жаль відео заблоковано автором

    ВідповістиВидалити
  19. На даний момент відео заблоковано, але, я гадаю, що воно б мені сподобалось, слідуючи з попередніх коментарів)

    ВідповістиВидалити
  20. трохи погано, що відео заблоковане. Но я впевнений у тому, що я повторю все що на ньому :)

    ВідповістиВидалити
  21. Думаю, що трюки справді вражаючі, якщо їх навіть не можна подивитися:)

    ВідповістиВидалити
  22. Прикольно...Жаль, що не можна подивитися:)

    ВідповістиВидалити