вівторок, 12 лютого 2019 р.

День безпечного Інтернету 2019

5 лютого 2019 року Програма Мережних академій #Cisco (https://www.netacad.com), #Кіберполіція України (www.cyberpolice.gov.ua) та компанія #ERC запросили школярів 8-11 класів, учнів професійно-технічних ліцеїв та студентів коледжів відзначити цей день разом з усім світом, приєднавшись до онлайн-уроку "РАЗОМ ЗА КРАЩИЙ ТА БЕЗПЕЧНИЙ ІНТЕРНЕТ" на #YouTube каналі (https://youtu.be/MREyP2_njcY) Спільноти Програми Академій Cisco в Україні за підтримки Інституту модернізації змісту освіти.

Якщо Ви не встигли приєднатися до онлайн-уроку у зазначений час, скористуйтеся записом події.

Реєстрація на захід відкрита до 16 лютого 2019 року. Ви ще встигнете прослухати запис та скласти нескладні тести, щоб отримати сертифікати.
Для реєстрації виберіть посилання відповідно до області проживання.
Виконайте завдання (дивіться в детальніше)

1.    Зареєструйтеся за посиланням
2.    Відкрийте свій курс в академії

3.    Виконайте завдання для учнів.

4.    Напиши за зразком лист вчителю
Тема: День безпечного Інтернету 7-В Прізвище Ім’я

Доброго дня, Олег Михайлович!

Я виконав такі завдання:
Зареєструвався на курс «День безпечного Інтернету 2019»
Переглянув запис онлайн-уроку
Переглянув матеріали онлайн-уроку
Перевірив свої здібності до кар’єри аналітика з кібербезпеки.
Заповнив анкету зворотнього зв’язку учасника онлайн-уроку
Задав питання експерту

Напишіть кілька речень про своє враження від отриманих матеріалів.


З повагою, учень 7-В класу Прізвище Ім’я



Додаткові матеріали:

Матеріали онлайн-уроку "РАЗОМ ЗА КРАЩИЙ ТА БЕЗПЕЧНИЙ ІНТЕРНЕТ" на #YouTube каналі (https://youtu.be/MREyP2_njcY) Спільноти Програми Академій Cisco в Україні за підтримки Інституту модернізації змісту освіти.

Матеріали всеукраїнської акції #STOP_SEXтинг до уроку на тему «Інтимні селфі в Інтернеті - жарт чи небезпечний ризик?» серед учнів 7 -11 класів у школах регіону. Матеріли уроку розміщені за посиланням http://interactive.ranok.com.ua/course/group/ranok-yrok-stop- sexting .

Немає коментарів:

Дописати коментар